Mogelijk gemaakt door Blogger.

About Me

Esther Bakker
Via deze blog wil ik iedereen die daarin geinteresseerd is op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen rondom mijn sieraden. Nieuwe items zullen als eerste hier getoond worden, maar ook ander leuk nieuws zoals bijzondere vondsten en informatie rondom exposities en kunstmarkten waar ik aan deelneem wil ik hier delen.
Mijn volledige profiel tonen
zaterdag 11 juni 2011

Terug van weggeweest!

Zo... Na ruim 4 maanden is het toch wel weer tijd om de draad weer eens op te pakken. Het verlof zit er bijna op, de verbouwing is achter de rug en Liam gaat naar de creche. (En hij begint door te slapen, jeej!)

Om maar eens een goed begin te maken heb ik contact gezocht met Galerie Montulet hier in Gouda. Na een kennismaking bleek de eigenaresse enthousiast over mijn werk, en zodoende is vanaf gister (10 juni) een deel van mijn collectie te zien en te koop bij deze mooie galerie.

Dus mocht je binnenkort in Gouda zijn, loop dan vooral binnen bij het prachtige pand aan de Hoge Gouwe 115.

0 reacties:

Volgers